onsdag 15 februari 2012

Handboll

Shit mina vänner, jag har varit på min första handbollsträning på ca 12-15 år! Det gjorde ont, men det var skoj! Jag har fyllt tant, eller gör det snart, vilket innebär att jag får vara med och träna med veteranerna :) Det ska bli ett Trim-SM i vår och om kroppen håller och man tar en plats tänkte jag vara med!

Nu för tiden äger man ju inga shorts så det blev till att träna i mina löparkläder men det gick bra, nästan bättre!


Man är ju inte van att använda klister heller, eller vax som man tydligen använder nu, så fingrar och händer intar gärna en ovan ställning :)


Och som sagt AJ! Blåsor på fingertopparna är inte skönt! Det blir tydligen så när man är ovan med vaxet... Undrar hur mina små sekreterarfingrar kommer klara av att skriva på tangentbordet....


Vi tränade tillsammans med Tillbergas damer, tur det då vi inte var så många. Kul att vara tillbaka i sporthallen i Tillberga där man mer eller mindre är uppväxt :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad kul! Men ajaj i fingret. Blir du tjock när jag fikar så borde jag bli smal när du tränar:)?

ylvisen sa...

Ha ha....den va faktiskt bra Jess!

malin sa...

Åh va coolt. När och var är det där trim-sm????? Vill kolla :-D