onsdag 8 februari 2012

10 mörka

Så fort Micke klev in genom dörren stack jag ut på en joggningtur! 10 mörka kilometrar runt Hökåsen och sen runt Finnslätten och hem. Mitt i allt blev det snöstorm och motvind, inte skönt! Spagetti och köttfärsås väntade hemma, toppen!


En god vän fick idag ett roligt besked så jag firade lite för hennes skull idag, kola till kaffet! Sockersuget är kvar och gör mina dagar jobbiga men det löser sig nog...


Var till Tillberga en sväng ikväll och tittade på en handbollsträning. Tillbergas damer + de tanterna som ska spela Trim-SM var det som tränade. Jag blir Trim-SM-tant i år och får vara med! Vi får se....

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Nyfiken:),vad var det för roligt besked??:)

Miss you too,kom hit och testa min nya kaffemaskin,så gott☕😄❤

Skolgatan sa...

Eller det är nått du bara hitta på för att få fira;)