måndag 6 februari 2012

6 km

Jihoooo, en början till veckans mål på 5 mil ha ha... Har ju varit förkyld och ville mest känna på om jag var frisk, det var jag!


Gick även en runda på lunchen inomhus i sjukhusets alla korridorer och kulvertar, jag var inte så stöddig när jag närmade mig psyk :)


Har gjort nya nyponbars ikväll oxå, gillade dom stenhårt! Nu när de varit så snälla på Ica Hökis och tagit hem Nyponskalsmjöl var jag ju tvungen att köpa! Har förstås oxå räknat ut kalorimängden, jag gjorde 14 st och det blev 100 kalorojder styck! För recept, googla Nyponbars, var med i Icas Buffétidning.





- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Suzan sa...

Åh, kan du inte skicka en för smakprovning? =)

Skolgatan sa...

Skönt att du är frisk!

Anonym sa...

Hua, där skulle jag aldrig gå...
/Sofia