lördag 29 januari 2011

Älgfärsbiffar...???

Hm undrar hur de kommer bli? Just nu har jag ätit tre chokladtoppar så jag är inte hungrig alls men lär väl bli. Till biffarna är det jordärtskockspuré och rostade rotsaker. Ja det låter ju inte helt fel men vi får väl se...

Vi hittade jeans på stan, ja precis VI...det var ju inte meningen förstås att jag skulle hitta ett par men så blev det. Sofia gjorde ett klipp och betalade halvapriset för sina, nice as ;)

Om ni tjatar riktigt mycket kanske det blir en bild på mina nya jeans men då får ni allt ligga i! Riktigt snygga och tajta som f..................n! Skulle aldrig ätit dom där chokladtopparna kanske HA HA HA!!!

Felix skötte sig över förväntan!! Kul! Precis när vi var klara med vårt konsultationsuppdrag med att hjälpa Sofia med jeans tyckte Felix oxå att det fick vara nog. NU vill han gå själv åt det håller som passade HONOM. Ok vi gjorde väl så då, vi gick dit näsan pekade och till slut efter att ha fått en ballong på Fritidsresor gick det att få honom att vända ☺

Då, tidigare, hade han legat på golvet och vrålat NEJ med kroppen som en ostbåge, OMÖJLIG att få med sig... Jag fick ge mig och det gick bra det med. Ingen lust att ta en fight när man har väskor, pengar, telefon, kassar och vagn att hålla reda på. Hörde en fikagäst som sa: Åh, stackars mamman!!! :)

När man är på stan med barn som skriker skäms jag över att jag är där med barn, 9 av10 barn vill inte sitta i en vagn och gå rullas runt i affärer så är det! Hörde oxå en annan mamma: Slutar du inte nu avbeställer jag det där spelet! Hot eller löfte? Vad tror ni? HOT förstås!! Hjälpte det? Nä säkert inte... Fick han spele ändå? Ja absolut ☺

Puss på er!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag var upptagen m mig själv vill jag gärna se!!!! V I S A !
/ s

linnea sa...

så du har fått dina chockladtoppar nu??
smarriga som satan!!!
kram

Linda sa...

VISA!!!!!!!!! Kom igen nu så vi får de snygga, tajta jeansen på fina dig!

Jenny H sa...

Okej bruttan, dra på brallorna, jag vill se!!!!

Skolgatan sa...

På med brallorna!!

Skolgatan sa...

Jag vill se Ylvisen i tajta jeans!

Skolgatan sa...

Kom igen,på med texasbyxorna:)!