måndag 31 januari 2011

Företagsam...

Felix har kommit på att om ingen hjälper mig får jag fixa det själv. Det gäller dock inte tex att klä på sig för varför ska man göra det?

Här om dagen gjorde han välling. Bort med mattan, fram med en stol, ner med flaska och pulver, i med pulver och in i micron och på med den. Hittade honom vid tv:n där han försökte få på locket eller ploppen som vi kallar den. Han hade dock missat vattnet så mitt i flaskan fanns en bränd kaka.... Av någon anledning luktade det pannkaka i hela huset efter det???

Ikväll har han borstat tänderna själv. Fram med pallen och in i skåpen... Han hade t o m preparerat min tandborste med massa jordgubbstandkräm :) Han var nöjd! Å jag fick väl lov att borsta med den rosa tandkrämen för stämningens skull...



Gick och la mig tidigt ikväll efter en promenad med Sofia, har kikat både på Hipp hipp och Solsidan men lyckades somna till några gånger och är pigg som en mört nu kl 23.17.... Ska kika på En idiot på resa, riktigt kul faktiskt! Men jag hoppas jag somnar fort! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken charmig grabb;)*ler*
/S