söndag 9 januari 2011

The Studio




10 kommentarer:

Anonym sa...

Snygging där! Schyssta armar;)!
/Sofia

Skolgatan sa...

Snygga kort på snygg brud! Kul att ha när du är gammal och slapp;)

mamma moa sa...

snyggt mamma ylva!

/mamma moa

Pillan sa...

Snygga bilder!!!
Lite annan bakgrund än alla andra som varit där ;-)
Haha och kul kommentar från Skolgatan ;-)

malin sa...

såg korten på facebook också, skitfina! :)

Skolgatan sa...

Ja gärna nyttig helg,klarar mig utan choklad men inte vin:)

Jenny H sa...

Jäklar vilka fina bilder snygging där!

Jenny H sa...

Jäklar vilka fina bilder snygging där!

Anonym sa...

Snygg dotter!/mamma :)

Nathalie sa...

Jag har alltid musik i lurarna, hög peppande musik. Även om jag tränar med någon vill jag ha någon lur, gärna båda i öronen under själva setet. jag isolerar mig och koncenterar mig på övningen och då är det skönt med peppande musik än att höra andra träna runt omkring!

fy fan vad bra du är! 13.3km. du är riktig duktig och jag hoppas verkligen du vet det också :)
du är också jätte vacker på bilderna :)
kram