torsdag 13 januari 2011

Inget glamoröst bröllopsfirande idag...

Micke och Jesper är på innebandy och kommer snart hem. Då sticker jag direkt upp till affären för att sen vara hemma till handbolls-VM som börjar ikväll. Jag har städat lite i källaren inför halva familjen Hjo´s ankomst imorgon. Tvättat lite, fixat i köket osv.

Jag: Jack, imorgon kommer Ebba!
Jack: Ja! Ebba och Pluto!
Jag: Öh va?

Direkt efter jobbet kom grann-Eve in och passade barnen en stund så jag fick ge mig ut på en löptur, det blev långa Hubborundan (7,3 km). Nöjde mig med "bara" den sträckan idag men försökte springa på lite men det var lite svårt då jag knappt såg var jag satt fötterna..., men det gick hyfsat ändå! Tack Evelina!

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Haha är det jag som är Pluto?

Skolgatan sa...

Ebba tecknar Felix också,fast med pekfingret:)

Jenny H sa...

Vilken underbar kommentar :)!