fredag 21 november 2008

Bad på habiliteringen

Som vanligt på fredagar så är det bad på habiliteringen. Idag var det fyra barn med downs syndrom + två syskon. Morfar Kenth var med för att ta hand om Jack, tack för det! Felix är inte så sugen på att "jobba", han vill mest kasta boll eller springa runt bassängen vilket han inte får, men han var iaf riktigt "med" på sångsamlingen idag!
På väg ner i den grunda delen av bassängen

Morfar, Jack, jag och Felix

Ikväll ska Micke på bany så jag blir själv hemma med barnen. Ska laga någon fläskfilé-variant med pesto, fetaost, oliver, soltorkade tomater, grädde och creme bonjour vitlök, fy det lät inte gott! Sen ska jag somna till Mamma mia-filmen som vanligt, har gjort två försök att titta på den men jag somnar hela tiden... På´t igen ba!

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad mysigt det ser ut:-)

Skolgatan sa...

Jag ballar också ur med gi ofta,Martin är hårdare.. Men idag ska jag storhandla så då ska jag handla bra mat:-)

Kram på er,trevlig helg!