måndag 17 november 2008

Jag behöver mer pengar och tid!

Idag har jag hittat det mesta vi behöver i inredning till TV-rummet i källaren. Ska säga till Micke att jag behöver 30 000 att handla för, det verkar ok va? Var in i Chillibutiken på Erikslund och hittade massor med fina saker till bra priser. Hittade min monstersoffa, dock in mindre variant, och landade "bara" på ca 20 000! Jack satt som ett ljus i sin stol, skötte sig absolut!
Sov gott efter ögonshoppingen

Lunchen idag bestod av två fläskkotletter och sallad! Kör ingen GI-metod men försöker dra in lite på socker och andra onödiga kolhydrater i den mån det går!

Nu är Malin, min kusindotter, här och tar hand om Jack! Vi ska snart åka och hämta Jesper och Felix. Ska bli kul att se om Felix känner igen Malin som har klippt lugg, hon var verkligen olik sig, men det var fint! Långt härligt hår *vill oxå ha* :( Malin har för övrigt växt om mig och är lång och ståtlig.


Malin och fetto-Ylvisen

Malin läser Babblarna med Jack

Ikväll är det sista kurstillfället på Felix förskola med Karlstadmodellen som vi har gått tillsammans med några anhöriga + min vän Sofia. Ska bil kul att se vad vi ska göra ikväll. Tänkte vil skulle ha hunnit med fylla i "ordförståelsepappret" innan ikväll men har inte hunnit det tyvärr! Felix moster är sjuk och kommer inte, stackarn är dunderförkyld. Faster Linda kommer och meddelade nyss att hon skulle ha med sig chokladbollar! Inte för att jag egentligen äter sånt onyttigt men om man blir bjuden får man ta va?
KRAM på er

3 kommentarer:

OBT sa...

This is a new template for your blog...

Skolgatan sa...

Men klart Micke ska ge dig shopping-pengar:-)

Hade så kul på kursen och lär mig allt du kan sen:-)
Men var det ett gammalt kort på Malin eller vart var luggen?:-)

Kram!

malin sa...

Haha det va jättekul att vara hos er.
men det är det ju alltid!:D
stackars barn kände inte igen mig.. haha men tur att dom gjorde de sen annars hade jag klippt av mig luggen!!! haha:D kram!