lördag 29 november 2008

Tänk va bra det går att dölja valkarna och fläskmagen på bild

Imorse kl 9.00 var jag och Elisabeth och tränade vibrationsträning. Tur att vi var ensamma de första 20 minutrarna med tanke på hur vi fjantade oss med kameran för att få riktigt vältränade bilder. Vet inte hur vi lyckades men det ser iaf ut som att det är roligt att träna!


Vi har tränat sedan april, oftast tre gånger i veckan, ibland två.

Här ser det ut som om jag saknar vänsterhand...
Nedan tar Elisabeth i för kung och fosterland

Jag gör mitt bästa för att komma i mina jeans före jul men det går käpprätt åt skogen, eller förresten, jag gör inte mitt bästa jag är riktigt kass! En riktig sopa! När det gäller jeansen går det inte att dölja varken valkar eller fläsk för att komma i dom, tyvärr! Å här sitter jag och äter godis! Jag har fem kg kvar till "bröllopsvikten" jag hade för två år sedan, dom kan dra åt helvete!

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Vilka välsvarvade brudar,wow!