fredag 1 januari 2010

Långpromenad och promenad till affären

Sofia och jag gick en lååååång runda i 5 cm nysnö. Det var riktigt jobbigt men gud så skönt det var att komma in sen när man fått sig en riktigt runda! Vi var ute i 1 h och 13 min.
.
Granntjejen Jossan var inne hos oss och lekte med ungarna när jag kom hem. Micke och Jesper stack iväg och åkte skridskor. Jack och Felix ville gå ut och leka så det vara bara på med kläderna igen efter snabb dusch. Fick med mig Jossan fram och tillbaka till affären, vi drog varsin bob. De satt så tajt i kundvagnen att de inte kunde röra sig, perfekt, då vet man vart man har dom!
Tack snälla Jossan för att du följde med!
.
Vi lekte en stund ute på gatan och åkte lite bob i vår alldeles egen backe (som kanske är 5 m). Felix är tålig som ingen annan unge, han kämpar och kämpar, ramlar med ansiktet rakt i snön, inte en min, utan på´t igen ba!

1 kommentar:

linnea sa...

hej tack desamma.
OH!,bra.Jack tog min borste o gick iväg med den.
Letade men jag hitat aldrig den.

Kram