lördag 2 januari 2010

Det tar på krafterna att vara så busig...

Micke och Jesper stack iväg och fixade en ny lite coolare hjälm till Jesper. Jag och de två minsta åkte hem till min mamma en stund. Hon hade en gudomligt god tårta kvar från nyårsafton som deras bekanta hade haft med sig. Den finns med i senaste buffétidningen, Cheesecake med pepparkaka och choklad.
.
Jack och Felix kunde inte låta en endaste liten pryl vara i fred i deras lägenhet.... De var på precis allt, hade av huvudet på en stackars liten tomte, hällde julmust på stolsdynorna, välte golvlampan, smulade, hittade godis- och chipsskålar. Otroligt vilken energi de har... mormor och morfar fick jaga, jag läste Se- och hör! På vägen hem somnade Felix och nu är det lögn i helvete att väcka honom... Ikväll blir det middag med min syster och hennes familj och mormor och morfar på Max! Mormor och morfar bjuder :)


1 kommentar:

Sara sa...

Åh, den läste jag om o tänkte att den här måste jag göra. Sen hade Dennis en operation storröjning hemma och slängde allt i köket. Den borde ju finnas på icas hemsida...

Måste kolla medans jag kommer ihåg..