lördag 30 januari 2010

Värdelös dag igår....

Fick iof en del gjort hemma men gud vilken seg dag... Meningen var att vi skulle åka till Arboga och åka skidor med Jesper, farfar skulle ha de två minsta. Men eftersom att det var -16 så bestämde vi oss för att inte åka. Dagen kom liksom av sig. Två av granntjejerna tog med sig Jack och Felix ut en stund (tack!) och jag grejade lite i källaren, vi får ju finbesök från Hjo nästa helg!

Jesper stack iväg på fotbollsträning, Micke satte dit skidlådan, vi andra bara drev runt, Jack och Felix bråkade, tjatade om att se på tv. Jag försökte "jobba" lite med Felix han vägrade.... Han somnade 15.30, helt slut.

Planeran på att åka längdskidor med Elisabeth blev det heller ingenting med eftersom jag är förskyld, inte ens en promenad blev det.

Tillslut blev det iaf kväll, Jack somnade, Micke var på konsert med sin syster och mamma. Vi landade i soffan med godis.....

Jag hatar sånna här dagar när det inte händer något, eller jag skulle kunna ligga på soffan en hel dag och glo på tv men det funkar ju inte riktigt så med tre ungar och visst vi fick en del gjort men det blir liksom inte ordning på nåt, inte ens på maten.... bara en massa tok men gott var det!

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Men du fixade ju inför finfrämmat,jag gillart!
Idag kunde jag inte öppna ena ögat när jag vakna och just nu ser det ut som jag gått en boxningsrond,tror jag åkt på lite ögoninf,jag är ju också förkyld men det är ju bra att vi tar det nu så vi är friska nästa helg.
Kram

Marica sa...

Slöisdagar är bra ibland men det kryper i kroppen på mig då... okej om man fick ligga i soffan o se på film men nä med tre grabbar finns det lite annat att göra ;) tur att inte alla dagar är off :)