onsdag 13 januari 2010

Varsågod!

Lovade ju en bild med bröllopsklänningen på om jag fick minst 10 kommentarer! Tack för alla gratulationer.
.
Ringde in granntjejerna som fotografer. Lite dåligt ljus dock. Sen är lite tajt när man böjer sig ner men jag kunde iaf ha det! :) Felix fick oxå vara med i bakgrunden.

.
Bjuder även på lite gamla bilder.

Oj va mycket hår jag hade! Saknar det ibland men inte så ofta.

Felix var med i kyrkan men han var lite trött....
.
Det var väldigt kallt dagen till ära, det hade även kommit lite snö så det var vitt överallt. Jag hade jag hyrt, den var snordyr men så läcker....
.

Ja herre gud vilken dag det var, tre år sedan, tiden går fort!

9 kommentarer:

Jenny H sa...

Vilket fantastiskt vackert brudpar!

Den verkar ju sitta perfekt än idag, om du inte har diverse attiraljer som håller in valkar osv vill säga...

BRutt!

stina sa...

ÅÅÅÅ va vacker du är din man oxå förstås och lilla sötnosen så trött..Kram på er alla

Marika sa...

åh.. va fina ni var! Fin nu också!

Pillan sa...

jag skulle ALDRIG komma i min brudklänning!!
Det är snart 9 år sen.....och 3 storlekar senare.

Du är jättefin!
Kram

cpmamman sa...

Åhmen vad vackra ni var båda två! Underbart.

Skolgatan sa...

Fina du!!

Grattis igen och grattis att för att du fortfarande kommer i klänningen;-)

M. sa...

vad vacker brudklänning :)

tack för din kommentar och kul att du vill följa min blogg :) nu ska jag läsa i din blogg :)

ha en underbar dag! kram, molly

Unknown sa...

Tänk att man får vara med på ett hörn...
Ja grymt tjusiga var ni!

Marica sa...

Snygging!