torsdag 21 januari 2010

Vi tar det barn vi gjort...

Visst låter det självklart? Om 79 dagar kommer barnet! Barnet är välkommet! Den lilla skrutten har inte behövt gå igenom en kontroll för att duga, inte blivit godkänd för att vara välkommen. Lyckost!

Nej, det är inte vi som ska ha flera barn utan våra vänner i Hjo. Ska bli mysigt att låna lite bäbis till våren, snooza lite på huvudet. Vi tar det barn vi gjort, sa den kloka mamman när vi pratade om diverse tester. Jag tycker det är så bra sagt, klockrent, tänk om alla barn vore välkomna hur de än är!
Den kloka mamman, det kan man inte tro..... ha ha! Du är så söt vännen!

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Visst är det bra sagt och du skriver ju så bra,men jag vet inte riktigt vad jag tycker om bilden...Fast det var en av mina roligaste dagar i livet:-)Så glad att vi hittat varandra♥!

Barbro H sa...

Idag blev jag så glad på jobbet när jag träffade en blivande mamma som inte alls tänkt på "fosterdiagnostik" vilket för många gör alldeles för mycket. Hon sa: vi tror att allt ska vara bra och är det inte det så får vi ta det då.

ylvisen sa...

Jessica, tack det samma! :)

Barbro, va kul att läsa! jag blir så glad av sånna människor!

kram