söndag 17 januari 2010

Längdskidåkning



Har investerat i ett par längdåkningskidor! Jag och Sofia har på eftermiddagen varit ute och åkt 5 km vilket var lagom att börja med. Känner redan hur trött jag är i armarna och det börjar göra ont att lyfta benen! Härligt!

Är det någon mer än jag som har problem med blogger vad gäller att blogga och lägga in bilder? Bilden syns inte utan bara en massa bokstäver och siffror. Det saknas även en massa ikoner i verktygsfältet?? Någon mer som känner igen dett?

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Vad du håller igång! Känner mig nästan sund o hurtig bara genom att läsa om dina löparpass och skidpass!
Duktig Ylva!

Barbro H sa...

Vi är det härligt att ge sig ut i spåret. Per och jag har åkt 1 mil idag.

Marika sa...

Prova med Live Writer... Jag tycker det funkat mycket bättre med bilder osv...