torsdag 4 november 2010

Nyklippt!


Åkte direkt från jobbet och hem. Mina föräldrar var snälla och hämtade Jack och Felix på dagis. Dammsög det värsta och plockade undan på diskbänken, tänk att 15 min ensam kan göra så mycket :) Bort till Marita som har sin studio vägen precis bakom vår, toppen att ha så nära till frissan! I med färg för att få bort den hemska utväxten och i med en violett (!!) inpackning för en fin lyster (det ser dock inte lila ut nu). Jesper kom efter en stund och blev klippt medans min färg verkade! Perfekt ju! En timmes egen tid, njuta njuta njuta!

Hem och böt av mina föräldrar som även tog hand om syrrans grabb Oliwer. Jesper och Micke försvann på innebandy och jag lagade kassler, ris och någon god äppelsalsa med matlagningsyoghurt, honung, senap, salt, peppar och förstås äpple. GOTT!

Nu har jag landat i soffan framför Playhouse disney, Felix favvo-kanal! Jag vill ut och gå senare men får inget sällskap!! Vill inte gå själv när det är så mörkt... Så är det någon som är sugen och kan komma hit om en timme (kl 20.00) så välkommen!

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Hade du bott i Hjo hade du garanterat haft promenadsällskap! Här finns alltid NÅGON som är sugen på en promenix!

NAJS HAIR förresten!

Kram!

malin sa...

Fint hår! :)

Men gud va kul, då kommer vi gärna på lördag :) Gör inget om vi blir störda, dom bor ju där! Vi kanske kan höras på sms sen. Vi blir iallafall minst 4, högst 6. Hoppas de är ok :) kram!