måndag 22 november 2010

Bort med Idag-boken i papper!

Är så fruktansvärt less på Felix Idag-bok! Den har blivit ett måste och känns jobbig! Bort bort bort! Har gjort en blogg nu som bara är öppen för oss och förskolan. Blir bara så fruktansvärt irriterad då jag inte får till att göra inlägg från mobilen via ett foto! Det går varken via min Ericsson satio eller Mickes Samsung galaxygala. Jag har ju lyckats med detta tidigare men nu, tvärstopp! Någon som har ett tips? Hur får man tag på den där koden? Inte kan jag sova heller och nu kom Felix upp oxå och imorgon börjar jag tidigt, kan aldrig bli bra! Grrr....

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Fick heller aldrig igång Ebbas blogg med min satio,fattar inte varför!! Men med iphonen är det jättesmidigt;),så du får önska dig pengar i julklapp så du kan köpa dig en. Skönt med Felixblogg,så mycket smidigare,kram!

Kerstin B sa...

Va smidigt med blogg istället för dagbok. Vi har köpt en dator till Clara som går mellan förskolan å hemma men det är mycket släpande det med. Kanske skall överväga blogg, men då måste ju förskolans datorer fungera.