onsdag 24 november 2010

F- och E-problemet kvarstår....

Jag var ju så nöjd igår när jag fixat F- och E-mailet som legat som en sten på axlarna länge. Nu visar det sig att det inte kommit fram, misstänkte att det strulade då jag fick något felmeddelande igår men hoppades liksom att det gått bra ändå :) Det gick bra att skicka till jobbet konstig nog, får kika imorgon hur det ser ut där och kanske kan jag skicka det därifrån.

Ja tanken är alltså att jag ska jobba imorgon. Ungarna är pigga och jag anser dom inte som sjuka. Nu när dom dessutom är nybadade ser det riktigt trevliga ut :)

Min adventsljusstake som jag köpte från living and room. Jag ska lägga lite granris längst ner då jag råkade förstöra ljuset under 2:a då den ena piggen var sne.... :(
Min adventskrans jag fått av min snälla mamma. Den går att tända och lyser så fint!

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad fint!
Buggisen är ingen bra terräng-vagn men jag tror den funkar bättre i minusgraders-snö än i tö för då fastnande det bara i framhjulen och kana. Men annars har jag ju sulkyn men jag ville hon skulle få prova på pulka:)

Jenny H sa...

Nämen sikken fin stake! Har själv nästan en exakt likadan! Fast jag får nog lov att säga att dina ljus var betydligt finare! Ser ut som metallic!

kram!