onsdag 17 november 2010

Träning!

Idag blev det dubbla träningspass eller iaf motionspass, det gillar vi! Först sprang jag hem från jobbet (7,3 km) och sen blev det en timmes promenad i samband med att jag gick till ICA och köpte välling. Nästa helg ska jag och Johanna till Uppsala och bo på hotell och gott oss. Ska köpa ett par jeans och tanken är att de ska sitta som ett smäck!

Micke håller på att göra om lite i källaren och Jack hjälper gärna till, nyss hittade jag honom där men då hade han allt tagit för sig lite för mycket... Som tur var borrade han i betongväggen och inte i någon ny skåplucka eller dylikt...

5 kommentarer:

Skolgatan sa...

Ha ha cool unge!

Anonym sa...

Vilken kille;)!

Jenny H sa...

Snacka om att gå in för det :)!!!

Skolgatan sa...

Jag kör olika tecken säga som dagens tecken och prata det andra du vet med fingrarna:)

Saknar dig,får nog hälsa på snart?!

Suzan sa...

haha tuff bild!