torsdag 11 november 2010

Tips för er i Västerås

Barnshopen som ligger på Ängsgärdet är ett ställe jag rekommenderar! Du lämnar in dina gamla barnkläder och leksaker och de säljer det åt dig och du får 40 % av intäkterna. Hon prismärker och plockar upp grejerna åt dig, det enda du gör själv är att lämna sakerna och sen hämta pengarna när det blivit sålt!

Upptäckte igår att Jacks vinterskor började bli små, åkte till Barnshopen och hittade ett par Kavat i rätt storlek. Eftersom jag hade pengar innestående behövde jag inte betala något heller. Jag ska åka till Uppsala snart med min vän Johanna och innan vi åker ska jag hämta ut de pengar jag har innestående som en liten reskassa!

Ett par nya Kavatskor kostar ca 500 kr, jag fick ge 179 kr för dessa som var så gott som nya! 320 kr att lägga på annat alltså! Sånt gillar vi va?