tisdag 9 november 2010

Ladies circle

Jag var ju inbjuden till en av Ladies circles träffar som denna gång var på Akademibokhandeln i Zigma. En trevlig kväll där bl a Hans Rosenfeldt pratade om sin nya bok "De fördömda" som utspelar sig i Västerås. Det man handlade fick man 20 % rabatt på och man fick fin baguett och god bakelse med Ladies circle-tryck, hela kvällen kändes riktigt seriös! Hade jag inte kört bil hade jag kunnat unna mig ett glas vin oxå! Med tanke på vädret skulle man nog ha åkt buss eller stannat hemma.... Kul kväll! Jag har ju fortfarande inte berättat "det där jag glömt att berätta" men jag ska göra det snart, när jag har tid! Kan ju avslöja att det har med Ladies circel att göra :)

Ladies circel jobbar oxå in pengar till välgörande ändamål och olika projekt och i år har LC18 (som klubben heter i Västerås) ett internt charityproject där de stöjder Clownetterna (sjukhusclowner).

Inga kommentarer: