fredag 5 november 2010

Fredag eftermiddag

Blev hemringd från jobbet, Felix var inte pigg, satt och sov i frökens knä. Nu har vi varit hemma i två timmar och han är pigg igen, han var nog bara trött.

Ikväll ska jag ut och äta med jobbet för att fira Lena, vi ska till Varda och svulla en massa gott! Tänkte jag skulle hinna med ett löppass innan, vi får se om jag hinner det, beror på när Micke kommer hem. Eller så går jag ner på stan och tar bussen hem, kan inte riktigt bestämma mig för vad jag har lust med... Problem är ju oxå att jag inte ska tvätta håret på 48 timmar då jag färgade det igår och efter ett löppass skulle det behövas, eller kan man torka svetten med hårtorken?? :D

Ja vi får väl se hur det blir.... TREVLIG KVÄLL och ha nu för fan inget FREDAGSMYS för det är det värsta ordet i alla bloggar och facebook! :D Softa med familjen som förr i tiden...

Inga kommentarer: