onsdag 17 november 2010

Apropå pommes frites.....(som jag nämnde nedan)

Mc Donalds Stenby här i Västerås fick sig ett samtal från Ylvisen idag :) Skitlöjligt men ändå... Var tredje gång man handlar där har de glömt en sak av det man beställt, varannan gång får man vänta vid sidan, har man då beställt en milkshake får man den först och 8 min senare får man maten och när man väl är hemma har den smält... Det är nästan alltid något som strular när man åker driven på Stenby!

Idag fick Felix ett Happy meal, det enda han egentligen äter är pommes frits men jag tänkte om han får ett helt hus kanske han tycker det är roligt och hamburgaren kanske blir intressant (beställde en naturell). Dum som jag var kikade jag inte i huset innan jag åkte hem, hur fel kan det bli när man beställer ett Happy meal liksom. Väl hemma upptäcker jag att pommes frit-påsen inte ens är halvfull... Det var typ 10-15 st i den lilla påsen och det enda han åt var just de få pommeserna.

Tröttnade och ringde till Linda på Stenby bara för att tala om att det var så jävla dåligt! Hon skulle genast prata med pommes frites-ansvarig :)

Blir galen på det där stället! :)

5 kommentarer:

Skolgatan sa...

Bra jobbar,på dom bara!!

Anonym sa...

Heja Ylva!

ylvisen sa...

Tack! :) Undrar förstås vem du är :)

ylvisen sa...

Ah Sophie ?? :D

Pillan sa...

Det är alltid nåt strul!
Syrran fick vänta i 40 minuter på en meny för ett tag sen. Vad de inte visste var att hon känner hela kontoret och Clas som äger ställena, så det blev ljud i trumpeten om man säger så ;-)