lördag 30 juli 2011

20 km

Rundan blev lång, längre än jag tänkt! Har blivit inspirerad av denna tjej som är otroligt duktig med sin träning. Tack även till Jessica som tipsade mig om hennes blogg! :) Obs! Det syns dåligt med jag har länkat om ni tittar noga...

Iaf... Sprang mot centrum, högskolan, rundade Cityringen, vek av Kopparbergsvägen upp mot Ica Ettan, svängde av upp mot Ica Supermarket Haga, precis där de två knivöverfallen varit nyligen, såg båda blodpölarna, hoppade över den ena... Sprang förbi gamla Joker, över Finnslätten och sen hem, rundade kvarteret ett extra varför för att komma upp i 20 km.

Drog i mig en proteinshake direkt när jag kom hem, duschade, åt mat och avslutade med tallrik äppelpaj med vaniljsås! GOTT!

Nu ska vi snart åka till Lögarängen och testa den nya lekparken! Micke och Felix måste bara jobba färdigt först!

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Oj vilken runda! Härligt!
Vi har vart vid havet idag,igår åkte vi till stan och tänkte åka paddan,Johan och Sofia är ju också med oss så vi är 10 pers som kom till en jättekö till paddan,barnen började bli hungriga,varma(var riktigt hett) och trötta så vi strunta i paddan och åkte hem. Packa om och åkte och bada,tillslut hitta vi rätt efter att kört fel och gått fel. Hänger du med på sneresa,sjö och Sofia:)?

Sara sa...

Jag säger det igen: Du är grym! Kanske dags att börja tänka på Maran? Kram