söndag 17 juli 2011

Skadad

Snubblade över diskmaskinen och sprang sen rakt in i en öppen kökslucka... AJ! Kan inte skylla på någon annan än mig själv heller! Möjligtvis Felix som var skitnödig... Skulle behövas tejpas av någon som kan med riktig tejp men orkar inte bry mig om det, det ska synas att man lever va? Ev åker jag till jobbet och hämtar lite tejp men vi får se.


Ca 1 cm långt och glipar rejält.


Just nu är vi på Ängen och spelar fotboll. Inget planerat idag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Men oj! Vilken nedrans otur! Synd du inte är i Hjo då hade jag plåstrat om dig!

Kram!

Skolgatan sa...

Ajaj,jag ser dig framför mig när du stressar över diskmaskinen...

D sa...

A J!!! Fy sjutton vad ont, kan tänka mig att du drog en härlig harang med ord när detta hände.. Blir ett fint ärr att skryta med sen.. ;-)
Kram

D sa...

Men jag gör det igen :-)
Är inloggad på Dennis konto.. haha
Kram Sara