lördag 2 juli 2011

Lördag, löpning och massa mat!!

Varmt idag med, fantastiskt! Har hängt med Elisabeth hela dagen. Först var hon och barnen här och vi var i lekparken en sväng. Svullade tacopaj och sen klippte jag gräset.


Sen turades vi om att ta hand om barnen så vi kunde ut och springa. Sofia hängde med mig och vi skulle köra milen i värmen. Vätskebälte och ett ganska lugnt tempo hjälpte inte mig, pallade inte värmen. JAG GAV UPP!!! Har aldrig hänt tidigare. När vi kom till kyrkan (7,3 km) var jag tvungen att stanna och gå in på kyrkogården och svalka mig med vatten. Höll nästan på att dö :) Sen gick vi 100 m, sprang 1 km, gick 500 m och sprang sen sista biten. Milen tog strax under 57 min så det var en ganska ok tid i värmen ändå!


Syrran med son kom sen ut och vi grillade gott och åt jordgubbar och MASSA grädde!





På stan spelar ikväll September och Petter och här sitter jag själv med tre barn :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: