måndag 25 juli 2011

I väntan på tåget

Nu sitter vi på Centralstationen och väntar på tåget hem till Västerås. Det har varit en bra dag på grönan med Jesper. Vi hade åkband och åkte tills vi blev gröna i ansiktet. Eftersom Jesper var för kort för de värsta karusellerna åkte jag Insane och Jetline själv (fick muta honom med en munk), det var skoj!



Ops, nu kom ni på mig sitta och gotta mig! Jag som inte äter sånt, eller hur det nu var....


Vi köpte oss lite godis och sitter nu och tittar på folk, finns ganska många här :)


Ikväll ska vi hem till Micke och Elisabeth och grilla och äta pannacottapaj. MEN imorgon mina vänner börjar storsatsningen inför mina fyra inplanerade lopp under hösten. Måste hitta formen.... Men inte förrens imorgon!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Suzan sa...

åh, pannacottapaj!? Låter spännande! maila recept!

Malin sa...

Åh vilken drömmamma du hade varit för Julia =) Jag tycker att de som Thea får åka börjar gå lite väl snabbt haha. Jag åkte rätt mycket till jag provade fritt fall på Liseberg, fy vilken mardröm... Så jag skyller på att fritt fall har gjort något med min kropp och inte på åldern =)
Kram

Linda sa...

Du är så duktig så du kan helt klart unna dig gott ibland! Kramis

Jenny H sa...

Grönan är toppen! Ni verkar ha haft det riktigt skoj!

Kram!