fredag 22 juli 2011

Hej va händer?

Tiden rinner iväg, semestern snart slut (har även nästa vecka), upplyftande? NOT! Tur jag trivs på mitt jobb.

Vi går här hemma och tråkar och gör dagsutflykter. Var ju till Gripsholms slott med bl a Jesper, det var kul även om jag inte är speciellt intresserad det! En fin dag!

Funderar på att att ta med Jesper och åka till Gröna Lund ev på måndag. Det tråkiga är att det fattas 8 cm för honom för att få åka de stora karusellerna.... Det kostar 800 kr bara att gå in inklusive åkband för oss båda + tåg (250 kr) + buss till tåget och buss ut på Djurgårn + mat! Ingen billig dag men det kan ju blir kul!



Sen har jag hittat en ny app, den som de gör reklam på tv om när man blandar ansikten, iSwap Faces heter den. Här nedan är Jack och Felix blandad :) Ser ut som en helt annan unge!

Vi har även provat färdig pannkakssmet från Lidl där man bara tillsätter mjölk, gick åt helvete, KÖP EJ!

För övrigt tränar jag som vanligt mycket men går ändå upp i vikt, fattar ingenting faktiskt men ja ja, det löser sig! Ska skriva om dagens långrunda snart....
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: