onsdag 27 juli 2011

Intervaller

Satt långt inne idag att ta sig ut och springa! Först var vi till gropen för att bada, sen försvann solen så vi gick hem. Tappade lusten efter att ha släpat upp cykel och cykelkärra med ungar...

Men jag hade ju bestämt mig och eftersom Micke skulle iväg på em slängde jag på mig kläder och skor och sen ut på långa Hubbo-rundan! Solen kom självklart tillbaka när jag begav mig ut... VARMT!

Sprang till kyrkan (5,3 km), svalkade av mig under vattenkranen och stretchade lätt och körde sedan 5 x 500 m med ca 1.15 min vila emellan (vilade lite längre inför sista för att få ner pulsen riktigt). Cykelvägen mellan kyrkan och gropenbacken är ca 1 km så jag sprang till svängen innan jag pustade ut. Det var varmt och ganska tungt men jag gjorde det och nu är det riktigt skönt! Det blev totalt strax över 9 km.





- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Nathalie sa...

Du är så duktig! :)