måndag 4 juli 2011

Film

Var en sväng till Mediamarkt på förmiddagen och köpte lite nya filmer till semestern, kan va bra att komma med något nytt vid tillfälle! Sprang in på Intersport och köpte ett bar korta löparbyxor, kortare än gamla hederliga cykelbyxor! Det kan ju bli varmt igen....

Snygg bild men så här ser de ut iaf! 150 kr, strl 150 på barnavdelningen.... Billigt och bra!


Blev vittne till en parkeringolycka där boven var en gammal gubbe med keps och käpp, säkert 90 år! Han körde rakt in i en öppen bakdörr och vägrade ta på sig skulden! Tjejen som stod i dörröppningen med rumpan i vädret såg aningen chockad ut, hon var ju faktiskt bara en halvmeter från att bli nermejad. Lämnade mitt mobilnummer och killen ringde senare och tackade och frågade om han fick lämna mitt namn och nummer till försäkringsbolaget.

Micke är hemma igen efter The BIG four, lite hes, men verkar nöjd! Vi ska lägga oss och se på film. So long!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Men sicken knöl till gubbe! Vilken tur du såg och kunde vittna!!!
Vad jag garva när du kommentera mitt inlägg angående sad but true... Haha! Jag har oxå ett par såna exempel och ja, man får leva med det :)!

Jag gillar den filmen!!

Kramen! Imorgon får ni andas frisk luft :)!

Skolgatan sa...

Ja jag säger ju det,lilla tävan som kan handla på barnavdelningen;)

Imorgon blir det varmt,skiner inte solen så får vi värma oss på annat sätt!

See you!!!