onsdag 27 juli 2011

SEMESTERFET!

Kan någon förklara hur man kan gå upp i vikt när man springer milen (eller längre) x 3/vecka samt går 7 km minst 4 ggr/vecka. Aldrig ligger på soffan, dricker knappt någon alkohol och gör en massa bra val i matväg.

Tänk om jag inte rörde mig alls....

Det är semester och jag unnar mig visst godsaker och gräver inte ner mig för ett par semesterkilon men tycker (nästan) att det är konstigt och framför allt väldigt irriterande!

Vad hände med "motionerar man några ggr i veckan kan man nästan äta vad man vill"! Jag tränar 7-8 ggr/vecka och säger bara bullshit! :)

Idag ska det iaf bli ett intervallpass! Det fattiga fettot ska ut på en löp!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenny sa...

FET tror jag knappast va..?!?... Muskler väger ju oxå... Själv skulle jag behöva låna lite av din energi!

Linda sa...

Du är inte FET!!!!!!!!! När man tränar mycket blir man mer muskulös och det väger mer, så sluta väg dig helt enkelt och känn efter via kläderna istället. Kramis

ylvisen sa...

Ja fast man ökar inte 3 kg i muskler på tre veckor :) Å känner på kläderna är precis det jag gör och de synliga musklerna på magen är borta så.... Men jag bryr mig inte så mycket även om det är tråkigt, det reder sig med tiden det vet jag ju!