fredag 22 juli 2011

Springa springa springa...

Först skulle jag gå en promenad imorse med Sofia och sen ev sprungit en längre runda senare under dagen. Ingen har väl missat ovädret idag och det spöregnade 7:30 när vi skulle gå så vi la ner och jag gick och la mig igen :) Bestämde mig för att lägga krutet på löpningen istället!

Drog sedan iväg mot Badelunda och vidare mot Anundshög, bort mot Bjurhovda och in i spåret där det blev 1,5 varv (ca 4 km). Halva Tillbergaleden och hem. Totalt 16 km, toppen ju! Det gick inte särskilt fort men är nöjd med 5:26-tempo, sprang ju långt!

Har känt mig tung som en elefant i kroppen ett tag men idag var det ok, berodde nog på vädret! Måste börja köra mer intervaller för att få upp farten!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Heja,heja du är grym!