fredag 26 december 2008

Annandagen - Har du ätit tacos idag?

Idag har Micke varit på bandy och tittat på VSK-Örebro, VSK vann! Efteråt var vi bjudna till min syster för att äta tacos, det har blivit en tradition efter annandagsbandyn. Jag sprang in på Konsum innan vi skulle dit och tjejen i kassan sa: Jag tror alla äter tacos idag! Gott med annan mat än julmat! Felix har blivit jätteduktig på att teckna läsk, vet inte om det är bra eller dåligt, he he! Maräng, grädde och glass till efterätt och man var åter proppmätt! Finns ingen hejd på allt ätande. Imorgon ska vi bort och fika och söndag med... Skulle behöva gå 13 mil.

Kolla hur mina ben ser ut efter all mat i dessa dagar! Den syns verkligen att man har gått upp i vikt denna jul....

Nu ska jag ner och tapetsera! Spännade!


5 kommentarer:

Skolgatan sa...

He,he Vilka goa ben du fått! Men tacos är ju nyttigt...

KRAM

ylvisen sa...

Ja fast det är ju tacos jag ätit mins av, ha ha!

Marika sa...

Ha,ha vi åt också Tacos igår! Det var smaskigt efter alla fet julmat!

Sara sa...

hahaha nu jäklars.. Tycker jag känner igen de goa låren o vad jag vet så sitter dom INTE på dig Ylva..

Den riktiga lårägaren har dock inte ätit så mkt under jul då han inte varit så frisk men han har ju lite att ta av om man säger så ;-)

KRAM

ylvisen sa...

He he...det skulle kunna vara mina ben...