tisdag 23 december 2008

Uppesittarkväll hos Bomans

Ikväll har Elisabeth och Micke varit här med sina barn Emma och Alex. Vi har ätit gröt och skinkmacka och pysslat. Min mamma har varit dagmamma för en massa år sedan och hade material kvar sedan den tiden. Jesper och Emma hade gått och väntat på detta i flera dagar och äntligen fick de ha myskväll tillsammans.
Det blev jättemånga fina saker.

Familjen Hayman pysslar.


Titta så fint Emma har gjort!


Micke J har gjort ett fint hårband!


Jesper målar och Alex leker med ett plastlock.


Micke försöker dölja att han sitter och gör en tomte....


Jag och Elisabeth blev riktigt bladiga men det var kul!


Micke J busade med barnen innan vi åt.

Imorgon, julafton, ska vi vara hemma här med mina föräldrar och min syster och hennes familj. Mina föräldrar kommer att sova kvar i vår källare, spännande tycker Jesper! Å kul tycker jag!

Tar bloggledig imorgon så kram på er GOD JUL!

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

God jul familjen Boman!

Hur gick det med källaren? Hann ni klart? Stressa inte ihjäl idag Ylva det ska vara en skön dag.

Kram

malin sa...

God jul på er:D
hoppas att ni hade de bra.
jag fick mitt abba singstar så du får väl komma och sjunga om du får lust:D hihi:) kram och god fortsättning!

E Hayman sa...

Tack så mkt för en riktigt trevlig kväll. Såg att julgrisen var med ;-)
Hoppas att Julafton var trevlig.
Vi har haft det bra.
Kram