torsdag 1 oktober 2009

Felix ska synas i vinter!

Eftersom jag har ett riktigt busfrö till mellanson som gärna rymmer var det lika bra att köpa en overall som syns! Den är mycket grönare i verkligenheten än vad som syns på bilden. Hittade denna på Stadium, jättesmidig variant som inte var så hög i halsen. Kostade 699 kr, lägger gärna en slant på sånt som är bra men ändå var den ju inte jättedyr! Smidiga muddar vid ärmsluten, bra eftersom Felix har ganska korta armar. Den var dock rätt vid vid fötterna, undrar just om mormor kan göra en insats så inte overallbenen släpar i backen?
Jag har varit hemma med Felix idag, han är pigg nu och ska till dagis imorgon. Morfar var här en stund idag så jag passade på att springa en sväng, kompenserade det sen med att äta tre ballerina med pepparkakssmak även idag.... Min karaktär är helt borta, jag som varit så duktig i flera veckor! Va trött man blir på sig själv! Innan vi hämtade brorsorna var vi förbi Maria på barnshopen och lämnade in en hel kasse med POP och Molo, hoppas på en slant där! Hon säljer och man får hälften av förtjänsten! Fick med mig 500 kr hem från tidigare försäljning! Letade efter en overall i storlek 98 men hittade ingen, fick bli en ny ist. Kika gärna på hennes sida och åk dit och handla mina märkeskläder jag lämnade in :) http://www.barnshopen.nu/


1 kommentar:

Marica sa...

Snygg overall! Filip får ärva Gabriels och till Gabriel köpte jag på lindex... Jacob behöver en ny jacka... Men dte är kul att köpa nytt! Kram!