torsdag 22 oktober 2009

Träning

Har varit ute och sprungit här på eftermiddagen. Det blev 7 km löpning. Jag sprang inte så fort, det var så länge sedan sist. Förhoppningsvis kommer jag igång nu igen med träningen, det har varit väldigt dåligt med motion de sista två veckorna. Kaloriintaget har därmot legat på topp! Rätt skönt och bara gotta sig men nu börjar det ta ut sin rätt på byxorna!

Jag hämtade barnen och körde hem dom till Micke som var hemma med Jesper på eftermiddagen, bytte om och stack ut, skönt att hinna ut medans det var ljust!

Ska ta tag i vibrationsträningen igen oxå, tiden och lusten har inte funnits den senaste månaden. Vi har supermycket på jobbet, man ska hinna med hemmet och ja ni vet!

Vi har dessutom tre fester som är på ingång, poolspel, gympa och en massa annat!! Skönt att rensa huvudet på en löparrunda!

Nu ska jag försöka röja undan här i köket, ser ut som en bomb har slagit ner! Sköt om er och glöm inte allt bra som är på tv i kväll!

3 kommentarer:

Suzy71 sa...

Du är duktig du! För mig har det oxå blivit dåligt med träning med tanke på vattkoppor, krupp och streptokocker, möten på arbetet mm. Funderar allvarligt på att köpa ett simkort och även börja ta' tag i vandrandet med mina gåstavar, vilket man faktiskt kan kombinera med nöjet att vara social med sina kära vänner. Blir nog till att ta' tag i nästa vecka!!!
Kram

Carina - den gråa pippin sa...

Själv motionerar jag hjärnan när jag TÄNKER på att jag borde röra på mig. Det är bara FÖR mycket som händer nu. Det där med simning som Suzy pratade om, har jag lyckats med en gång - i måndags när Wilma var på simlekis. Då simmade jag i 20 minuter. Pust.

Linda sa...

Härligt, vad duktig du är!