torsdag 22 oktober 2009

Utmanad

För ett tag sedan blev jag utmanad av min vän Jessica. Jag orkar inte bry mig om att utmana fem andra som man egentligen skulle men jag gör gärna utmaningen. Funderar på om Jessica valde mig med tanke på mitt namn så jag skulle få det extra svårt??

Hur som helst, mer om Jessica, Felix blivande svärmor, kan ni läsa på http://www.skolgatan6.blogspot.com/

1. Vad heter du: Ylva
2. Ett ord på fyra bokstäver: Yrke
3. Flicknamn: Yvonne
4. Pojknamn: Yngve
5. Yrke: Ytbärgare
6. Färg: Yellow (tack Barbro!)
7. Klädesplagg: Ylletröja
8. Mat: Yoghurt
9. Sak i badrummet: Ytdesinfektionsmedel
10. Plats/stad: Ystad
11. En orsak att vara sen: youtube
12. Något man skriker: Ylvisen för fan!!
13. Film: Yoga for absolute beginners, Yrrol
14. Något man dricker: Yoghurt
15. Band: Yngvie Malmsten
16. Djur: Yangchuanosaurus magnus Dong (tack Jenny H)
17. Gatunamn: Ystadsgatan i Malmö
18. Bil: Yaguar :) (tack Per)
19. Sång: You raise me up!

Det här var ju skitsvårt! Gick ju inte med mitt namn, HJÄLP!!

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

He,he;-)

Jenny H sa...

Har ett djur på Y till dig:

Yangchuanosaurus magnus Dong

Är faktiskt sant.. En slags dinosaurieödla tror jag..
Konstigt att du inte kom på det.. ;-)

ylvisen sa...

Tack Jenny, ska genast lägga in det! :)

Marica sa...

Bra jobbat :)