måndag 19 oktober 2009

Söndagen som försvann

Ja gårdagen bara försvann! Syrrans ungar Lowa och Oliwer sov här mellan lördag och söndag så ungarna skötte sig bra själva på förmiddagen. Eftersom städhjälpen kom idag plockade jag undan överallt på eftermiddagen. På kvällen blev det pizza. Vi skyller på att Felix sätter upp pizza-bilden på veckoschemat på söndagen (jo det har faktiskt hänt en gång....).

Eftersom jag glömde Idag-boken i Hjo fick jag bygga en egen med bilder från helgen och måndag- och tisdagblad innan boken kommer med posten imorgon om vi har tur :)

Ikväll kommer Felix faster Linda hit och ska ha Felix-tid, hon ska försöka få ihop en bok om skogen men just nu kan jag inte skriva ut bilderna hon tänkt ha med så vi får väl se hur det går. Laptopen är det nå strul med förtillfället och i den finns ordramarna och teckenbilderna jag tänkt ta ut för att förbereda lite så det går väl så där kan man säga. Får gå och laga mat istället och hoppas på ett under!

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Idag-boken är på lådan men jag var kanske iväg lite försent men senast onsdag har du den!

Kram

E Hayman sa...

Ja du den söndagen försvann med vrålfart. Vi skulle ju hörts av men det kom jag på på kvällen när jag gick och la mig.
Minnet är inte på topp.
Hoppas att eran helg har varit bra.
Kram