söndag 11 oktober 2009

Ny matta


Vi har länge haft en brun IKEA-matta som iof varit helt ok, men den började bli riktigt tråkig! Min jobbarkompis Catta hade köpt hem denna matta till sig men det visade sig att hon var allergisk mot den. Hos hos blev den jättefin, passade perfekt! Den är i en varm brun färg, massor med olika nyanser, innehåller även svarta och kopparfärgade strån! Visst, den kommer gömma mycket skit men det synns iaf inte lika bra som på den släta mattan vi hade tidigare! :)
.
Sen måste jag bara tala om som en liten uppdatering att i fredags handlade jag och Catta från Gröna Grillen på Bomansgatan här i Västerås, jättegott! Jag hade beställt tre lådor men kom hem med två....irriterande visst, men jag ringde och fick en låda innestående som jag var och hämtade ut igår så idag har jag thai-mat i matlådan!

1 kommentar:

malin sa...

Det ser nästan exakt ut som våran, vi har också en ny,hihi:)