fredag 9 oktober 2009

Helg igen!

Har suttit på utbildning hela dagen, är skapligt trött i huvudet nu! Har någon timme kvar, ska springa hem sen, just nu funderar jag på om det verkligen var en bra idé.... MEN jag vet ju hur skönt det är sen när det är gjort.

Idag fick jag mejl från enhetschefen som tackade för mina ord om Felix resurs M. Hon skrev att Felix och M har en alldeles speciell kontakt, härligt att läsa förstås!

Ikväll tror jag vi handlar mat från "den gröna kiosken", eller så blir det imorgon. Det är ett ställe som säljer thai-mat som ska vara himla bra! Återstår att se! Känner starkt för ett glas vin oxå!

Vi har inget planerat på hela helgen, igen! Förra helgen och denna är nog de enda helgerna innan jul som kommer vara riktigt lugna! Ska ta tillvara på soffläget!

Kram och trevlig helg!

4 kommentarer:

Barbro H sa...

Allt låter jättebra.
Positiva ord om M Felix resurs från hennes chef.
Datakurs och springa hem.
Inget inplanerat i helgen.
God mat och kanske vin.
Det är så det ska vara mest hela tiden tycker jag som har uppnått en viss ålder och försöker ta tillvara allt livet har att bjuda på.
Kram B

linnea sa...

YEAS!
äntligen helg.
ha det bra!

kram

ylvisen sa...

Ja jag ska verkligen njuta, just nu är jag hos syrran och gör chokladpannacotta :)

Marica sa...

Soffläge är nice :)