torsdag 31 mars 2011

Åsså hem...

Redo att springa hem från jobbet! Brukar köra med vätskebältet för att kunna ha iphonen med spotify i öronen.








Precis DÄR jag pekar har jag fått ont efter några kilometers löning! Jag vände mig en natt för ett par veckor sedan och kände att det var något som hände, är nästan säker på att det är en liten bristning... Googlar mig trött och vill vill hitta en lösning utan vila, naprapat och kiropraktor...




Hemma blev den en smoothie på hallon, ½ banan och lite fil. Löpturen blev på 5,6 km och 358 förbrända kalorier ☺

2 kommentarer:

malin sa...

Svar på din kommentar: haha jo, det tog inte allste 6/7 timmar utan 5, eftersom vi stannade och åt. ca 4 timmar på vägen hem när vi inte stannade något. Hade för mig att det tog myyycket längre tid än vad det gjorde men det var tydligen till skåne det tog typ 6 timmar haha! My bad :)

Jenny H sa...

Jaha ja... Där har vi ett ljumskbråck ja...
Nä, jag skoja, men jag har en vän som är opererad för det och hon hade ont precis där.

Take care!