torsdag 3 mars 2011

Möte med rektorn

Felix har 1,5 år kvar på förskolan sen vete gudarna vad som händer. Vi ska iaf på möte med rektorn här på skolan där vi bor för att se vad han säger. Jag och Micke vet inte mycket, han vet säkert ingenting (än) om hur vi ska lägga upp det kring Felix, vad han har för behov osv, får se vad vi kommer fram till... Vi ska iaf ha med oss specialpedagogen på mötet som kan hjälpa oss (och rektorn) och komma fram till det bästa för Felix.

Usch va trött jag är... Har grejat massor ikväll med mat och städning, ungar och tvätt. Som tur var har barnens sysslingar varit här och lekt lite så jag har fått greja i fred. Snälla mamma och pappa hämtade förresten ungarna på dagis idag så jag fick gå en snabbis till gymmet men det gick inte så bra där, VÄRDELÖST!

Får främmande i helgen från Hjo och även på lördag från Gävle och Köping, ska bli mysigt! Micke är ute på annat så det blir mamma- och barnkväll!

Felix har oxå ett litet barnkalas på lördag å ja just ja, jag fyller ju år oxå! Ja ja det blir trevligt, jag önskar mig fred på jorden om ni tänker ge mig en present!

GÄSP!

2 kommentarer:

Nathalie sa...

jag älskar bilderna från ditt bröllop. du var så vacker och klänningen sitter perfekt. Jag har tidigare aldrig velat gifta eller förlova mig, tills jag träffade min prins. det var inte bara jag som blev chockad när vi förlovade oss, utan vänner till mig blev chockade.(då jag varit lite "anti") Men när man hittar den rätta så ändras allt. Nu ser jag fram emot ett bröllop om några år. Jag får ta mig till Västerås någon dag så får vi träna ett styrkepass :)

Linda sa...

Jag håller tummarna för att det går bra med skolmötet. Det borde ju inte vara några problem! Skulle det vara det vet jag en friskola inte alltför långt borta där det redan går en grabb i 5:an med ds ;-)