tisdag 29 mars 2011

Efterrätt

Kom hem från jobbet ganska tidigt mot vad det kan bli, flöt fint idag! Jesper skulle iväg på fotbollsträning så han fick en tidig middag. Jag åt oxå tidigt, rensade ur frysen på diverse rätter, blev en konstig låda med tacofärs, quinoa, wokgrönsaker och en majskolv. Tur man inte är kinkig! Jesper åt hotdog i tacobröd och Jack fick hotdog i hamburgebröd. Felix åt det gamla vanliga, en smörgås... Micke jobbar just nu i England men är på väg hem så jag kände inte att jag orkade laga någon riktig middag. Det där lät som om jag står med färdig med middag varje dag när han kom hem och tänker jag efter så är det nog så. Jag är alltid skithungrig 16.30 så det faller sig naturligt.

Var så fruktansvärt sugen efter maten så det blev en liten talrik varma hallon, vispad grädde och några nötter ur min musli... Inte alltid lätt att stå emot och det behöver man inte men jag försöker ha en period nu utan en massa onödigt gott....och det går väl så där... Nu var ju inte detta så värst farligt men ändå. Hm!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: