tisdag 15 mars 2011

Lunchrast i kuvösen...

Sitter i glaskorridoren på jobbet, så varmt och skönt här!!


Älsklingsstövlarna har snart gjort sitt. Köpte dessa Vagabond för 700 kr, det var halva priset, minns att jag tyckte det var dyrt... Nu tre år senare har de gått sönder i skinnet och är slitna på tårna. Välanvända och i slutändan billiga faktiskt!


Långhårig är jag oxå, topparna är slitna! Tur jag har klipptid på torsdag! Va rödhårig jag ser ut på bilden...


Det är sååååå varmt och skönt här i solen!!

Kom just på att jag ska till naprapaten idag! Mitt lår känns bättre så det verkar som om ultraljudsbehandlingen gjort nytta! Sista behandlingen inför "Två sjöar runt" på söndag! Kände lite i låret igår när jag sprang men framför allt känner jag ingenting IDAG! Heja heja!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Skönt med sol och att behandlingen har hjälp!

Marica sa...

Heja Heja inför loppet! Solen är underbar o ger energi - det är bra!