lördag 12 mars 2011

Najs-bajs så in i h.....e!














4 kommentarer:

Jenny H sa...

Åh fy satan va kallt!!!

Ser dock rätt kul ut!

Kram!

Nathalie sa...

jag stod med fötterna lite längre fram i smithen, då får jag mer kontakt fram än bak/överallt. Sved rejält :)
Hm.. Det varierar lite på vilken vikt jag har i smith och fri stång i benböj. Har ju problem med mina knän och får/kan öka och sänka beroende på hur det känns. Igår körde jag lätt med bara 40kg(vet inte om stången väger något)
KUL med bilder, snygg kropp! du har ju fin mage!

Skolgatan sa...

Gött snygging!!

Nathalie sa...

haha jag och mina skrivfel. det går lite för fort på tangenterna ibland, eller ofta.
jag själv läser igenom flera gånger när jag skrivit nytt inlägg men ser inte alltid felen ändå. Min sambo har nog inte hunnit läsa för annars brukar han påpeka. men du hann före och nu är det ändrat. Tack :D