söndag 6 mars 2011

Presenter

Som tack för alla fina presenter och blommor bjöd jag på äppelpaj med vaniljsås. Googla på äppeltantens äppelpaj och ev Laila så hittar ni nog receptet, alldeles för gott!


Felix fick bl a en pratande dinosaurie från Toy story.


Jag fick en gps-klocka av Jesper (och Micke), springa springa springa!!


Å ett startbevis till midnattsloppet i Göteborg till hösten!! Tack Elisabeth med fam!!


Ingen present men något annat jag fått....ögoninflammation!


Nu äter vi godis så vi snart kräks!!

OBS! Skrev inlägget igår kväll men det åkte visst aldrig iväg. Jag ätet alltså inte godis idag söndag :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sara sa...

Va roligt med ny GPS klocka, alltid kul att kolla in var man sprungit efterråt.

Hur många lopp ska du springa iår egentligen? Du är superduktig!!!

Äppelpajreceptet snor jag direkt, perfekt till Eriks kalas här framöver. Dinosarien var oxå en bra present, kanske blir en sån också :-)

Kram kram