tisdag 29 mars 2011

Mina planerade lopp 2011

Har ju glömt ett lopp, se nedan! Ev två förresten för den 7 juni är det Mälarenergi stadslopp här i stan, jag får se om vi får ihop 4 st löpare så vi får ett lag och en picknick-korg! Får se hur mycket min tydligen gamla kropp håller för oxå! :(

21 mars: Två sjöar runt, 16,7 km, Sunbyberg. Tid 1:30:13.

17 maj: Vårruset, 5 km, Västerås.

21 maj: Göteborgsvarvet, 21 km, Göteborg

Ev 7 juni: Mälarenergi stadslopp, 10 km, Västerås

27 aug: Midnattsloppet, 10 km, Göteborg

31 aug: Blodomloppet, 10 km, Västerås Nytt!

3 sept: Tjejmilen, 10 km, Stockholm

8 okt: Tjurruset, någonstans i Stockholm, 10 km terräng

4 kommentarer:

Linda sa...

Oj, inte dåligt många lopp heller, vad duktig du är!

Roligt att ha lopp inbokade, jag har noll stycken....

Jenny H sa...

Ja duktiga du!

Själv har jag bara ett lopp att kämpa med, nämnligen mitt livs lopp! Livet! Ett lopp med uppförsbackar och nedförsbackar! Herregud, jag har rusat i det loppet i snart 35 år och förhoppningsvis ska jag fortsätta rusa i 50 år till! Knepigt att vågen går UPPÅT??!

Lycka till med alla lopp!
Kram!

E Hayman sa...

Du ska nog ändra på ditt midnattslopps datum det är den 27 aug :-)

ylvisen sa...

Jasså det dög att kommentera, trodde du skulle anmäla dig till Mälarenergiloppet och min "grupp" ;)