måndag 7 mars 2011

Måndag måndag måndag....

Jobba, hämta ungar, äta, ut och gå, vanlig j...a måndag!

Skulle ha fått främmande på eftermiddagen av min syssling Jennie och hennes lilla son men misstänkt magsjuka satte stopp för det!

Ska snart se på tv4 och En unge i minuten som är inspelat på Västerås BB. Jag gillar inte sånna program men eftersom det är härifrån och det är en del folk man känner igen som ska vara med så ska jag titta på åtminstone första programmet!

Förresten så är jag glad ikväll trots en vanlig j....a måndag. Jag har låtit Felix varit utan blöja nu när vi bara varit hemma och idag nu ikväll kom han och visade att han behövde kissa ☺ såååå roligt! Å det kom kiss på toan oxå! Heja heja!

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Härligt Felix!!! Fortsätt så!!

Kram!

Anonym sa...

Vilken kille, bra jobbat!
/ s

Zipedite sa...

Felix ÄR en duktig kille!!!
ps. Otroligt härlig bild måste vara en bra fotograf! ;-)

ylvisen sa...

Ha ha visst Malin!