måndag 28 mars 2011

Nya rör!

Hua va jobbigt det var att få upp alla ungar imorse... Tanken var att lämna Jack på dagis kl 7 så vi skulle hinna in till Öronkliniken i tid men det gick i stöpet ganska fort. Vi kom dock in 7.33, tre minuter för sent... Det gjorde dock ingenting då öronläkaren var hemma med sjukt barn... Efter 45 min hade de letat fram en ny doktor. Felix ville inte ha något armband men när jag väl fick dit det satt det där det satt!

Jag fick prata med narkosen + örondoktorn då Felix så klart hade blivit lite förkyld under natten. Eftersom han inte hostade eller hade feber beslutade det att det skulle kunna söva honom (eller egentligen "bara" ge honom ett lätt rus som man gör vid rör-operationer).

Båda rören hade lossnat, hålen där rören suttit hade vuxit igen... Vaxproppar i båda öronen! Nya rör isatta och order om Terracortril!






Älsklingströjan, har tre stycken i olika färger. Jeans från G-Star och mina Vagabondstövlar som snart ska slängas, stor sorg :(








<

Äntligen på väg hem! Glassen smälte bort så den kaste jag ut genom bilfönstret, han tittade konstigt på mig :)

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Å lilla gubben,ser trött ut:). Skönt med nytt så man vet att det är tipptopp!

Nathalie sa...

ja det hade varit skit kul :)